Foxy Paws - Snowy


In mijn artikel met een aantal Foxy Paws swatches liet ik je de liquid latex zien van dit merk. Vertelde toen al dat ik ook een nail art had gemaakt die naar mijn idee wel erg goed past bij het lakje Be Seeing You; een lichtblauw lakje met witte en lichtblauwe glitters. Deed mij denken aan sneeuw!

Cleanup Time is een liquid latex die belooft wat ie waarmaakt. Tegenwoordig kunnen we bijna niet meer zonder; zo'n handig hulpje wil je gewoon niet meer missen.


Ik schreef al dat ie vrij vloeibaar is en daardoor misschien iets langer droogt dan de liquid latex die ik gewend ben. Kan wel eens een artikel daarover maken bedenk ik me nu ;-) Maar dan doet ie ook gewoon echt wat ie beloofd; het is er makkelijk af te halen en zorgt voor minder schoonmaak werk.

Deze plate heb ik gebruikt: (ben dol op snowflake plates!)


En dit is het dan geworden :-D




Hoe cute! Ik denk dat je zeker nog meer winter nail arts gaan zien hier. Vorig jaar was ik er ook al zo dol op en daar is geen verandering in gekomen.

Ben jij ook nieuwsgierig naar dit leuke Foxy Paws lakje en de liquid latex? Ga dan naar www.foxypawspolish.com.


Remember the swatches I showed you of a few Christmas polishes by Foxy Paws Polish?
On Be Seeing You, a cute light blue polish with glitter, I made a nail art using Foxy Paws liquid latex and a stamping polish.
The liquid latex does what it promises; it protects the skin and after it's easy to peel off. I can't do without anymore!
Used a plate with snowflakes. I am crazy about these winter nail art with sweater patterns, raindeers and snowflakes. Don't know why but love it! :-D And so I had to have this plate.
The polish reminded me of snow and so I think it's turned into a lovely and wintery nail art!


0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****